Dalam KENANGAN.sob sobb

semalam merupakan hari yang sangat sedih buat aku..sedih bkn sebab aku ditimpa masalah atau dikecewakan oleh sesiapa yg xwujud..aku telah kehilangan kucing kesayangan ku, BELL...

hmm Bell ni aku bela dekat 6 bln rasanya..makan minum dan mandi aku jg..tp mandi baru2 ni je sbb aku niat nk simpan dia dlm rmh terus..tp dah kucing mmg dr luar jd ssh dia nak stay kt rmh aku je..aku syg sgt kat bell ni..comel..gebu..bulat..

tapi dh ajal dia nak sampai..aku blk dr kerja, aku tak nampak dia..mlm tu pun aku xnmpk dia naik mkn..pg esoknya aku pg kerja pun aku xnmpk Bell..selalunya aku balik kerja, Bell mesti tgu aku kt garaj..mlm2 aku gurau2 dgn dia..pg2 dia mesti ada anta aku pg kerja..

ms kali terakhir aku jmpe Bell adalah pg sebelum dia hlg..dia tdo atas sofa dgn siap berselimut lg..hepi aku tgk dia tdo lena..tp semuanya berakhir..dia dilanggar kereta..mati di tmpt kejadian,.aku xsggup nk dgr cara dia mati dan di mana kuburnya..aku menangis malam tu smpi pg..sedihnya tuhan saje yg tahu..

aku nak delete semua picture Bell..xsggup nk tgk semuanya..tp aku nak abadikan kenangan Bell kat blog ni..










Comments

Popular posts from this blog

SABAH TRIP - DAY 2 - PART 4

Laguna Biru Apartment

aku punya manja kau saja boleh rasa