Sabah Trip - Day 1 - Part 1

Okeh aku tengah ada mood nak cerita tentang trip Sabah yang aku pergi 13 - 15 Oktober hari tu..second time aku berada di negeri di bawah bayu iaitu  KK selepas aku jejak kaki ke Tawau hari tu..aku tak ada pix yang cantek2 tapi aku cuba bagi yang terbaik dan penerangan yang sebaik mungin bagi menguji daya ingatan aku nih..igt ke x igt ke x.. 

okeh mari kite.....

aku bertolak dari LCCT adalah pada 13/10/2012..flight pukul 9.30 pagi..nasin baik on dat ay my best fren tolong hantarkan..so 6.30 pagi aku gerak dari Cheras ke LCCT..sampai LCCT kul 7.30 pagi..jom bekfes Mekdi..hehehe..sempat lagi belek2 itenerari aku di KK nanti.


banyak kan aktiviti aku nanti?wahh tak sabar dah ni..

dah kekenyangan so aku tunggu masa untuk berlepas..kawan2 aku ada yang belum sampai..aku singgah free duty shop jap beli cekelat..duk fikir aku xdpt makan kang kalau sampai KK..almaklumlah..tekak dan perut aku ni manje..tak boleh xdilayan dalam tempoh masa yang panjang..nanti merengek2..susah aku..lepas beli sebungkus KIT KAT..haa sebungkus ko..nampak sgt tuan diri yang selalu kebulur..hehehe..aku terus masuk balai berlepas..masuk2 tgk hari macam gelap je kat luar..huh memang pun..hujan turun renyai-renyai..risau dah kalau flight delay..

so tunggu punya tunggu kitaorg dapatn aik gak flight..ku 9.40 rasanya baru naik..huh tempat duduk aku xbest ar..tepi laluan orang ramai lalu lalang..naik flight aku tak da cerita sebab aku xsedar diri..bukan pengan tapi tidoo..hehe

sampai sudah ke KK pukul 12.15 tgh hr macam tu..macam xcaya sampai KK..macam mana udara nya?cuacanya?sejuk x? nan hado..panas membahang bila keluar dari airport..huhu

ok nampak tu sign kitaorg dah sampai?bukti tu bukti..hehe

tgh tgu limo kitaorg..limo ok..jangan main2..













limo ni hanya untuk generasi baru sahaja..so generasi lama sila naik VAN..kekeke











okeh jom kita gerak ke hotel..lepas tu nak pergi snorkeling..yea yea..sambung part 2 lah..tak larat nak taip dah..nak cari gambo dulu..

KBAI



Comments

Popular posts from this blog

SABAH TRIP - DAY 2 - PART 4

Laguna Biru Apartment

aku punya manja kau saja boleh rasa