jalan sana sini situ

Motip utama aku buat blog sebenarnya adalah untuk tulis kembali kisah-kisah yang aku lalui ketika pergi jenjalan ke mana saja dalam dunia ni..bukan pe..kalau tak tulis nanti lupe..so xkan nak pergi balik tempat tu utk igt balik kan?xkoser mak jemah dek non..so better aku tulis dalam blog ni..at least adala kenangan..sebab aku bukan senang nak jenjalan ni..cuti susah..cuti pun xtenteram kenkadang..so sebelum aku menulis dengan lebih panjang mengenai tempat-tempat yang aku pernah terjah, baik aku senaraikan dulu..nanti aku ikut mood lah nak buat post yang mana dulu...bole?

susunan pun berterabur ni..tak ikut tarikh..senarai je dulu..nanti buat post baru letak tarik..yedok? okeh kita mulakan dengan? BISMILLAH....

1) bagan lalang (dekat 3x trip nih..kenkawan, family and si dia..hehehe)

2) port dickson ( teluk kemamg , marina cresent condo)

3) melaka (dengan saudara mara dari kelate dan si dia )

4) cameron highland

5) genting highland

6) pulau perhentian

7) tawau

8) kota kinabalu

9) kuala gula, perak

10) beijing, China

11) putrajaya 

12) teluk cempedak

13) teluk batik

14) alor setar

15) dan lain-lain..xigt dah..nanti tgk gambo2 yang ada baru igt..

Comments

Popular posts from this blog

SABAH TRIP - DAY 2 - PART 4

Laguna Biru Apartment

aku punya manja kau saja boleh rasa