tompok tompok putih

pagi-pagi di kawasan tempat kerja, belum sempat sampai kat palang automatik untuk masuk ke kawasan parking kereta, tiba-tiba mata ni tertumpu kepada tompok tompok putih di langit..eh kenapa awan tu??

wahhh cantiknya.....

terus aku snap snap snap




 SUBHANALLAH..YA ALLAH..CANTIKNYA CIPTAAN MU..











AWAN NANO

Inilah awan nano yang sering kita lafazkan di bibir setiap kali menyanyikan lagu Awan Nano nyanyian Hafiz AF..First time aku lihat rupa sebenar awan nano..indah sekali..rasa nak tatap pemandangan ini lama-lama tetapi tugas di pejabat telah melambai-lambai memanggil aku..

gambar-gambar ini aku ambil guna camera HP..5MP sahaja..agak cantik hasilnya..bukan sebab camera..memang pemandnagannya sudah sedia ada cantik..

bila agaknya akan dapat ku tatap lagi pemandangan ini..

semoga peluang ini akan datang lagi..

KBAI


Comments

Popular posts from this blog

SABAH TRIP - DAY 2 - PART 4

Laguna Biru Apartment

aku punya manja kau saja boleh rasa