blog aku yang ke berapa ntah

akhirnya....aku ada blog yg bebas dari cengkaman kawan-kawan yang dikenali..sebelum ni aku dah ada dua blog..dua-dua kat friendster..satu legal dan satu lagi illegal..hah blog yang ke 3 ni mcm ne lak status warganegara dia? hmm masih dlm kategori PATI lagi..sian2..hehe
masih mencari2 tema blog aku ni..takut hangat2 tahi ayam je nanti..sebenarnya aku suka menulis..dlu2 pnh bercita-cita nak jd penulis novel cinta..cerita cinta yang sgt2 jiwang dan cerita cinta yg sgt2 diidam-idamkan oleh setiap manusia di atas muka bumi ni..hmmm myb aku bole mulakan kat dlm blog ni dlu...
tiba2 kepala pening lak..myb sbb dah xlarat ngadap notebok..nnt senang2 aku update apa yg ptt..byk nak cite ni..hehe
c ya...

Popular posts from this blog

SABAH TRIP - DAY 2 - PART 4

Laguna Biru Apartment

aku punya manja kau saja boleh rasa