2009 telah ditinggalkan....2010 menjelma..

hmm hr ni hr isnin..minggu pertama bulan pertama utk tahun ni..tahun 2010...semua org dgn azam baru masing2..tp aku?hmmm takut nak berazam pape..nnt xjadi gak..xth apa yg aku nak kecapi thn 2010 ni..mcm2 yg nak aku capai tp tgn xsampai..kudrat tak berupaya...hati xkuat...usaha xsungguh...kemampuan tiada...mcm2 alasan kan?tp itulah kenyataannya..sape2 yg bc mesti berfikir yg aku ni mesti xda matlamat hidup...xda cita2...tp percayalah sesungguhnya cita-cita, impian hidup aku senang je...nak hidup bahagia...xmo ada masalah...bole x?hehe...xsusah...xsenang sgt...sederhana...sebab dlm keadaan mcm ne pun hidup kt masalah tetap ada dan masalah tetap mengejar kt walaupun wang berjuta di dlm bank, walaupun hidup merempat tepi jalan ataupun tgh duduk minum2 di Mcdonald...ada je masalah...xhabis2...

sebenarnya aku xdala ada masalah sgt pun...cuma suka duk fkr2 mcm2..ttg keje aku..ttg family aku..ttg kehidupan peribadi aku...bl dah campur2 sume jd mcm satu adunan yang dimana kalau adunan tu dimasukkan ke dalam oven maka akan jadila PIZZA HUTTT.....(sebut dgn irama iklannya..hehe)..





sedapnyer.jom makan pizaa

KBAI!

Popular posts from this blog

SABAH TRIP - DAY 2 - PART 4

Laguna Biru Apartment

aku punya manja kau saja boleh rasa